Vi Seniorer för 55 plus. Tips från Google: Guldmedlem slipper se denna annons!

Öppna
* Användarpanel

Användarnamn:

Lösenord:

Spara användarnamn

Bli medlem! Gratis »   Glömt lösenordet?

  Sök på Vi Seniorer

  Annonser o tips

* Naturlig bot av Gråstarr Katarakt?

Forum > Allmän diskussion > Vetenskap och populärvetenskap > Naturlig bot av Gråstarr Katarakt?

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 4 av 4.
Sidor: < [1]  >
Skrivet av Hola 28 sep 2017 11:01
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Hola

(Medlem)

Byte till plastlinser vid katarakt som så många drabbas av globalt, är en mångmiljard-industri som faller när det kan botas utan kirurgi. Och många har inte råd med en operation.

Som drabbad på ett öga, ett till lär komma och med tid bokad för byte till en plastbit, läser jag på allt jag orkar för att hitta botande alternativ istället, då det är försent om man bytt bort det man har och många vill slippa ingrepp.

Det man hoppas på nu är droppar, det finns ryska Can-C som påstås vara testade och fungerar, andra som inte är testade på människor och en rad förslag om andra metoder.
Inom Naturmedel här finns massor att köpa.

Men jag har inte hittat någon det fungerat på, utom möjligen i smygreklam.
Lanomax som jag trodde mest på, menas vara fake i ett forum.

De som äter och lever rätt verkar inte drabbas eller det dröjer längre.

Verkar det klart, ska jag omformulera?
Gräva?
Några tips?
 
Skrivet av Brittny 11 sep 2018 21:56
  Skriv ut Direktlänk
Avatar, Porträtt Brittny

Brittny

(Medlem)

Hej Hola,
Min numera bortgångne svärfar blev av med grå starr med hjälp av löksaft. Doktorn hade konstaterat starr och föreslog operation, men han ville inte för sitt liv sätta sin fot på ett sjukhus och betraktade alla läkare med misstänksamhet. Jag vet inte exakt hur han gjorde men tror det var en saft av gul lök och vitlök, kanske också honung, som han droppade dagligen i ögat. När han var på återbesök till doktorn fanns inga spår av starr längre. Finns säkert i någon örtmedicin-skrift, eller googla på det.
Lycka till!
Hälsar
Britt


--
Brittny
 
Skrivet av Brittny 11 sep 2018 21:57
  Skriv ut Direktlänk
Avatar, Porträtt Brittny

Brittny

(Medlem)

Hoppsan, såg nu att det var ett tag sedan du skrev det här, så det har säkert löst sig redan.

Britt


--
Brittny
 
Skrivet av Bengt 11 sep 2018 22:09
  Skriv ut Direktlänk
Avatar, Porträtt Bengt

Bengt

(Admin)

tisdag 11 september 2018, kl 21:57 skrev Brittny
Hoppsan, såg nu att det var ett tag sedan du skrev det här, så det har säkert löst sig redan.

Brittny: Så länge tråden inte är markerad som "löst", man har klickat på gröna bocken, så betraktar vi den som fortfarande aktuell. (Den här tråden var INTE markerad som löst när du skrev.)

/Bengt



--
Admin på Vi Seniorer
 

Sidor: < [1]  >

* Forumstatistik

Vi har 2078 trådar med 18338 inlägg. 404 (19%) av trådarna är markerade som lösta.

*Interna länkar

- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.

  Annonser

 

* Länktips

Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".