Vi Seniorer > Forum > Allmän diskussion > Hem, hus och trädgård > ett gammalt hus vid havet

Du hittar denna tråd på http://www.viseniorer.se/forum/f30t1828s1.html

* ett gammalt hus vid havet

Skrivet av Sofia 15 jan 2015 17:14
 
står tomt och måste säljas eller tas hand om...
en vacker trädgård längtar efter skötsel
finns det någon som är intresserad av att bo i Bohuslän i vår och sommar och att hjälpa till ...
Det är vad jag önskar mej.
sofia

--
sofia
 
Skrivet av kattenkattja 29 jan 2015 16:47
 
torsdag 15 januari 2015, kl 17:14 skrev Sofia
står tomt och måste säljas eller tas hand om...
en vacker trädgård längtar efter skötsel
finns det någon som är intresserad av att bo i Bohuslän i vår och sommar och att hjälpa till ...
Det är vad jag önskar mej.
sofia


Hej Sofia!
Jag är en kvinna på 64år och är intresserad, bestämde idag att jag skulle bli med här och hittade din önskan. Skulle vilja veta lite mer.
Kontakta mig här användarnamn kattenkattja.
 
Skrivet av Sofia 30 jan 2015 20:53
 
Så fint, många tack till dej kattenkattja.
Jag vet inte vad du vill veta. Detta är en gammal gård vid havet men sedan jag blev ensam upplever jag att det är det svårt att bo där.
Funderar på att sälja huset... eller hyra ut och då måste huset och rabatterna se fina ut. Vet inte vad du har för intressen eller var du bor.
skriv och berätta vad du är intresserad av och vad du vill veta mera.
TAck för att du tog kontakt
VH Sofia

--
sofia
 
Skrivet av kattenkattja 17 feb 2015 15:09
 
Hej Sofia!
Ursäkta att jag inte svarat dig, det har varit både dittan och dattan. Men jag är intresserad av skåne och har 3 st syskon där.
Jag bor i Norrbotten Luleå i lägenhet efter att ha haft bröstcanser har jag inte jobbat sedan 2012 och skall gå i pension i december.
Jag känner nu när jag mår bra igen att jag vill ha något ställe speciellt på sommaren som jag kan vara på och pyssla. Jag är van att ha trädgård och har i princip alltid varit den som skötta allt, vilket ju är ganska vanligt för oss kvinnor.
Det skulle vara intressant att komma i kontakt med dig.
Jag har ju ett telefonnummer här i min profil men vet inte om du kan se den, jag har inte kryssat för rutan så att alla kan se de. Vet inte hur denna sida fungerar, kanske du kan se det om vi blir vänner?
Du kan lägga in mig som vän så börjar vi där. Jag vet inte hur det går till här.

Hälsningar
Kattenkattja

Admin: Privata meddelanden ska skickas via PM (som står för just Privata Meddelanden) och bör inte postas i det öppna forumet. Om något är oklart, fråga aldrig här i en tråd som inte handlar om det, skicka mig ett PM eller använd kontaktformuläret så får ni svar.