Vi Seniorer > Forum > Allmän diskussion > Allmänt > Hej

Du hittar denna tråd på http://www.viseniorer.se/forum/f7t378s1.html

* Hej

Skrivet av frumyas 22 jun 2011 10:16

Hej ni andra medlemmar här på 55+, varför skriver ni inget. Att bara vänta på att andra skall start och börja skriva det leder inte till något. Det är ju synd om det inte kommer igång för att nya som tittar in kanske inte tycker det är något. Jag tror det kan bli bra bara vi är lite aktiva.
Frumyas

Skrivet av Dejdej 4 jul 2011 13:48

Jag hittade hit jag också nu, efter ett hojt på fb.

Skrivet av frumyas 4 jul 2011 16:16

måndag 4 juli 2011, kl 13:48 skrev Dejdej
Jag hittade hit jag också nu, efter ett hojt på fb.

Hej, trevligt ja har det varit inne på fb så kanske det droppar in lite fler medlemmar här. Ser jag fram emot.

Skrivet av Agnetha 4 jul 2011 20:45

Hej i stugan

Här kommer det en till intassande från FB. Hade ingen aning om denna sida, men nyfikenheten tog över. Det är ju en hel del och ta reda på ser jag *tittar mig omkring* men det blir nog bra. Får sätta mig sen och pilla på alla knappar och flikar få se vad jag får upp. Ha nu en härlig kväll....

Skrivet av sarelina 5 jul 2011 01:44

det är bra med en ny seniorsite nu när SK skall stänga och så trevligt med nya vänner . en sen natt hälsning till er från mig

--
Bara en åsikt är osann;Den att bara en åsikt är sannrnav Feuchtersleben.

Skrivet av idamaria 6 jul 2011 18:41

Har blivit medlem idag, och nu ska jag försöka lära mig hur allt fungerar här.

Skrivet av Orvokky 12 jul 2011 19:40

Några dagar sedan jag blev medlem. Är SK-are till slutet.

En undran: jag tänkte skriva direkt till Dejdej här, men hittade ingenstans att svara på hennes inlägg.
Hur som helst, kul att se dig Dejdej samt andra "bekanta" här
/ Orvokky

Skrivet av Bengt 12 jul 2011 20:45

tisdag 12 juli 2011, kl 19:40 skrev Orvokky
En undran: jag tänkte skriva direkt till Dejdej här, men hittade ingenstans att svara på hennes inlägg.
Klicka på medlemsnamnet (Dejdej) och sedan på "Skicka PM till", då blir det ett privat meddelande till Dejdej. Svar på sådant någon skrivit här i en forumtråd svarar du dock bäst på så här som du gjorde nu.

Frågor eller synpunkter skrivs helst under "Synpunkter" eller "Frågor om webbplatser".

--
Admin på Vi Seniorer

Skrivet av nilla 13 jul 2011 10:07

Hej alla!

Är ny här och klickar mig runt för att kolla läget..Dyker kanske upp flera här som varit med på SK?

Skrivet av Bengt 13 jul 2011 11:09

onsdag 13 juli 2011, kl 11:04 skrev Farida
Jag försöker att göra reklam för viseniorer på FB .... Men när jag kopierar adressen så syns mitt nicknamn , även om jag tar väck det ... Hur skall jag göra för att visa "vår" site ?
Vet inte riktigt hur du menar att ditt nicknamn syns - men om du anger adress http://www.viseniorer.se/ någonstans så kan omöjligt något användarnamn visas på grund av den adressen i sig. (Det kanske snarare handlade om FB:s funktioner?)

--
Admin på Vi Seniorer

Skrivet av agneta 20 jul 2011 15:13

Jag blev medlem här när jag fick ett meddelande via epost. Då var sajten nästan helt ny.

--
agneta

Skrivet av dubbeltur 24 jul 2011 21:08

Fick tips om sajten på SK. Det tar ett tag innan man känner sig hemtam med upplägget. Känns bra så här långt.

--
dubbeltur