Vi Seniorer > Forum > Allmän diskussion > Allmänt > Trädgårdsfest "knytkalas"

Du hittar denna tråd på http://www.viseniorer.se/forum/f7t813s1.html

* Trädgårdsfest "knytkalas"

Skrivet av Harry 5 mar 2012 17:52

Ska vi försöka upprepa den fantastiskt trevliga träffen vi hade förra året. Jag har tänkt ha den under tre dagar, 13-15 Juli.
Förutsättningarna är de samma som förra året att ni tar med er vad ni vill äta och dricka, sover gör vi där det finns plats, ta med tält om ni har för sovplatser inomhus är begränsade, klart det finns garage uthus o.d. att ta till men då bör ni ha luftmadrass. Tala gärna om ifall ni kommer så deltagarna kan prata ihop sig om mat o.d. synd om alla har med oxfilé.
Ha der gott ute i landet.
Harry.

Skrivet av sarelina 7 mar 2012 00:30

jag kommer ! reservera lillstugan 1 plats
barbro

--
Bara en åsikt är osann;Den att bara en åsikt är sannrnav Feuchtersleben.

Skrivet av sarelina 17 mar 2012 20:19

harry! jag tänkte se till att det finns lunch dag 2 grekisk fisksoppa och bröd smör och ost passar det ? jag vill väldigt gärna sova innomhus för jag är väldigt känslig för fukt och kyla. om det inte går får jag skaffa vandrarhem.
barbro

--

Skrivet av Harry 19 mar 2012 14:32

Jag kommer att meddela samtliga som anmält sig vilka det är med mailadresser och sedan får ni avgöra maten helt och hållet själva. Jag har 2 andra rum som går att ställa in tältsäng eller luftmadrass i, båda med värme så det ska nog ordna sig med boendet.

Skrivet av Bengt 20 apr 2012 12:44

Jag påminner lite om denna träff hos Harry i juli. Hör av er till Harry om ni inte redan gjort det.

Nu är det även en annan träff på gång månaden efter, ... Edit: Den blev tyvärr inställd. Men Harrys kvarstår.

/Bengt

--
Admin på Vi Seniorer

Skrivet av sarelina 21 apr 2012 01:45

Jag måste tyvärr av anmäla mig till trädgårdsfesten för jag är bortrest just de dagarna. hemskt ledsen harry men så är det
mvh Barbro

--

Skrivet av Bengt 12 jun 2012 10:50

Tyvärr är denna trädgårdsfest hos Harry inställd p.g.a. för litet intresse. Harry återkommer längre fram med nytt förslag till träff.

/Bengt

--
Admin på Vi Seniorer

Skrivet av Bengt 30 jun 2012 20:10

Inlägget den 12 juni är så gott som ett rakt citat av Harrys egen begäran. Så jag är minst lika undrande över detta som någon annan. Men det kanske kan vara så att ni är några "invigda" som ska träffas, Farida, och att inte andra är välkomna? Det är ju inte ovanligt i och för sig, att de som redan känner varandra träffas, utan att man vill bjuda in utomstående, kan ju vara så nu också?

/Bengt

--
Admin på Vi Seniorer

Skrivet av Bengt 30 jun 2012 21:58

Som sagt, Farida, inlägget här ovan 12 juni är infört på direkt begäran av Harry. Är det så att han har ändrat sig igen är han förstås välkommen att höra av sig.

/Bengt

--
Admin på Vi Seniorer

Skrivet av Harry 1 jul 2012 15:50

Det är nog riktigt att det blir en trädgårdsfest men intresset här på VS visade sig vara MYCKET svagt end. 2 anm. varefter den ena hoppade av.
Under samma tid har jag haft samma tråd inlagd på 60+ där jag fick 18 anmälningar, tyckte då inte det var nån idé att ta upp plats på VS med denna inbjudan eftersom inget intresse fanns.
Jag beklagar om det blivit nåt missförstånd men Farida har fått svar direkt från mig och behöver inte sväva i okunskap om vad som gäller och om det mot all förmodan skulle komma till nån intresserad så är det bara att höra av sig då gärna genom ett PM så jag kan se direkt i inboxen att det hänt nånting här.
Harry.

Skrivet av Bonkar 20 jul 2012 23:20

Undrar jag med?