Vi Seniorer för 55 plus. Tips från Google: Guldmedlem slipper se denna annons!

Öppna
* Användarpanel

Användarnamn:

Lösenord:

Spara användarnamn

Bli medlem! Gratis »   Glömt lösenordet?

Sök på Vi Seniorer

Annonser o tips

* Får skylla mig själv

Forum > Allmän diskussion > Allmänt > Får skylla mig själv

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 5 av 5.
Sidor: < [1]  >
Skrivet av Dejdej 25 nov 2011 18:18
  Skriv ut Direktlänk

Dejdej

(Medlem)

Jag har varit medlem här nästan sen det började, men var bara inne några gånger från början. (Tack för reklammailet för några dagar sen =). Nu ser jag ju hur mycket jag har att läsa och gå igenom för att komma ifatt. Det jag hittade först var Lauras kluringar och har suttit nu som förr och försökt klura ut gåtorna. Ser många bekanta namn och många nya. Det jag känner så här spontant är trevnad. Så jag välkomnar mig själv tillbaka. Och säger hej till alla gamla och nya vänner.

Skrivet av freja 25 nov 2011 18:49
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

freja

(Medlem)

Hej Dejdej!
jag har varit med här några månader, men inte inloggad mer än 3-4 ggr. Tycker att det är väldigt liten aktivitet.. men det är kanske för att jag inte "hittar" så bra. Nu ska jag försöka att bli lite mera aktiv

Skrivet av Bengt 25 nov 2011 19:46
  Skriv ut Direktlänk

Bengt

(Admin)

fredag 25 november 2011, kl 18:49 skrev freja
Tycker att det är väldigt liten aktivitet..

Ja, vi har skrivit om det också i andra trådar. Det är lite dålig aktivitet särskilt i forumet - alla väntar på att någon annan ska skriva något intressant. Det gäller att själv starta en ny tråd om detta intressanta.

/Bengt

--
Admin på Vi Seniorer

Skrivet av dubbeltur 25 nov 2011 21:26
  Skriv ut Direktlänk

dubbeltur

(Moderator)

Inför julen borde det gå lätt att starta nya trådar. Om bakning, julmat, hur firar vi jul med alla nya familjekonstellationer, o.s.v.

--
dubbeltur

Skrivet av Bengt 25 nov 2011 22:15
  Skriv ut Direktlänk

Bengt

(Admin)

fredag 25 november 2011, kl 21:26 skrev dubbeltur
Inför julen borde det gå lätt att starta nya trådar. Om bakning, julmat, hur firar vi jul med alla nya familjekonstellationer, o.s.v.

Ja, det finns en tråd att fylla på sedan tidigare: Hur firar vi julen nu ...motsvarande förr
Och om detta med alla julklappar finns den här att fylla på: Julklappar
Men under Recept o tips om mat har vi inget om jul ännu, där borde det gå att skriva massor - godisrecept, skinkkokning, lussekatter...

/Bengt

--
Admin på Vi Seniorer

Sidor: < [1]  >

* Forumstatistik

Vi har 2144 trådar med 18644 inlägg. 431 (20%) av trådarna är markerade som lösta.

*Interna länkar

- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.

Annonser

* Länktips

Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".