Vi Seniorer för 55 plus. Tips från Google: Guldmedlem slipper se denna annons!

Öppna
* Användarpanel

Användarnamn:

Lösenord:

Spara användarnamn

Bli medlem! Gratis »   Glömt lösenordet?

Sök på Vi Seniorer

Annonser o tips

* Sluta/dra ner på flygandet nu?

Forum > Allmän diskussion > Resor och resmål > Sluta/dra ner på flygandet nu?

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 2 av 2.
Sidor: < [1]  >
Skrivet av Inaktiverad 6405 29 mar 2015 21:31
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 6405

Nu har man upptäckt systemfel som Ryan och USA redan förebyggt, men det kan finnas fler. Hustrun följde utländsk media att mördaren ville bli berömd, hade mardrömmar och skrik hos sin tjej som gjorde slut. Han gillade Alperna där han slutligen landade. Ögonen såg inte friska ut.

Och just från Spanien dit vi redan betalt 2 resor så jag ville boka av men får vara kall. Men passet går ut i höst som jag funderar på att inte förnya. När jag var ung åkte man bil till Norge, Danmark och Åland, folk verkar inte må bättre av allt resande.

Mördaren gjorde kanske klimatet en tjänst, det blir mindre flygande som kan rädda fler liv.
Man ska inte skylla på honom som syndabock, han var sjuk, man straffar inte sjuka. De friska som tabbat sig ska straffas.

Skrivet av En-Svensson 4 maj 2015 14:58
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

En-Svensson

(Medlem)

Flygandet har blivit ett måste för många då det verkar livsfarligt att sitta i den sociala gruppen och inte varit än här än där..
Visste folk hur mycket utsläpp dessa plan förorsakar skulle nog många ändå avstå från trippen..i vart fall dom med lite ansvarskänsla..

Sidor: < [1]  >

* Forumstatistik

Vi har 1887 trådar med 17411 inlägg. 333 (18%) av trådarna är markerade som lösta.

*Interna länkar

- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.

Annonser

* Länktips

Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".