Vi Seniorer för 55 plus. Tips från Google: Guldmedlem slipper se denna annons!

Öppna
* Användarpanel

Användarnamn:

Lösenord:

Spara användarnamn

Bli medlem! Gratis »   Glömt lösenordet?

  Sök på Vi Seniorer

  Annonser o tips

* Champagne France

Forum > Allmän diskussion > Resor och resmål > Champagne France

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 2 av 2.
Sidor: < [1]  >
Skrivet av Sickan63 30 aug 2016 22:16
  Skriv ut Direktlänk
Avatar, Porträtt Sickan63

Sickan63

(Medlem)

Var i Champagne Frankrike i juli, blev så totalt förälskad. Vackert och många både små och stora champagne bolag samt odlingar. Fantastiskt natur med små byar där franska atmosfären var i sitt rätta element. Rekommenderar provsmaka champagne på dom små gårdarna och inte bara dom stora dom Moet och Gula Änkan m fl
Var där i sex dagar åkte sen vidare till Paris som ligger endast 1 1/2 timma från Champagne. Paris har förändrats sen jag var där sist, staden är nu grå och militär samt poliser överallt. Innan vi fick gå in i affärer, restauranger m m så gick dom igenom väskan och metalldetektor över kroppen tyckte det var en skrämmande utveckling men förstår att dom måste på grund av terrorn. Blir en ny tripp nästa år till Champagne.
 
Skrivet av Inaktiverad 5647 31 aug 2016 05:50
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 5647

Håller med Champagne är så fint, liksom Alsace och alla små underbara byar med vinodlingar. Den lilla staden Colmar som kallas lilla Venedig var en pärla.
Jag blev också väldig förtjust i de regionerna i Frankrike.Jag skulle gärna återvända...Mvh/Sunny
 

Sidor: < [1]  >

* Forumstatistik

Vi har 2078 trådar med 18338 inlägg. 404 (19%) av trådarna är markerade som lösta.

*Interna länkar

- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.

  Annonser

 

* Länktips

Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".