Vi Seniorer för 55 plus. Tips från Google: Guldmedlem slipper se denna annons!

* Gift vid första ögonkastet

Forum > Kulturdiskussioner > Kultur övrigt > Gift vid första ögonkastet

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 9 av 9.
Sidor: < [1]  >
Skrivet av Inaktiverad 6405 27 feb 2015 03:11
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 6405

Ett måste att se och jag vet hur det slutar.
2 par hade sex snabbt, tredje har en mysko kille.
Kul koncept, en är bekantas bekanta.

Skrivet av Inaktiverad 6335 27 feb 2015 15:54
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 6335

Ett gäng experter som mixar ihop folk men i slutändan blir det nog som vanligt. Ibland funkar det och ibland inte, vare sig experter är inblandade eller ej.

Skrivet av Inaktiverad 6405 28 feb 2015 13:56
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 6405

fredag 27 februari 2015, kl 15:54 skrev Gun_sa
Ett gäng experter som mixar ihop folk men i slutändan blir det nog som vanligt. Ibland funkar det och ibland inte, vare sig experter är inblandade eller ej.

Det verkar nästan planerat, ett par blev aldrig något, ett annat höll lite längre och ett par är ihop än, vad jag sett.

Skrivet av Inaktiverad 5306 1 mar 2015 11:22
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 5306

Kan bara hålla med att det kan vara första ögonkontakten. Men det handlar ju också om att båda är på samma linje och försöker göra något av det.

Mina båda äktenskap är snabbt tillkomna. I det första 1965 träffades vi 1:a advent första gången och flyttade ihop 3 dagar senare och 3 månader därefter gifte vi oss!

Det andra, som pågår nu, blev till via nätet. En torsdag lade jag in en blänkare på en dejtingsajt, på fredag fick jag napp och kommande lördag flyttade vi ihop. Förra sommaren gifte vi oss!

Så går det till i verkligheten!

Skrivet av Inaktiverad 6335 1 mar 2015 11:50
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 6335

Är huvudet inställt på att hitta en partner blir det enklare, är övriga kroppen inställd på att hitta en partner blir det svårare :)

Skrivet av Inaktiverad 5306 1 mar 2015 22:08
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 5306

Det ena utesluter väl inte det andra? De hör ju ihop! Eller?

Skrivet av Inaktiverad 6405 2 mar 2015 00:38
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 6405

Att man är kompatibla syns inte vid första ögonkastet, men det kan tända till för ett ligg.

Detta är underhållning, såg reprisen nu då 2 par pussas, ligger ihop och uppenbarligen har sex. I det tredje finns Bert som inte vill hålla på med sånt och sover på en madrass på golvet i ett annat rum. Högst ovanligt då man bör prova allt, redan är gifta och bor ihop. I vart på om man inte ska jobba dan efter.

Skrivet av Inaktiverad 5306 2 mar 2015 11:14
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 5306

I dokusåpans värld så är tydligen ligget det primära och är så kanske hos en del män också.

Men i verkliga livet så är sexet av sekundär betydelse, i alla fall vid mina första ögonkast.

Därmed inte sagt att sexet inte ingår i kompatibiliteten. Sannolikheten för att mina två äktenskap skulle komma till på ett ögonblick är ju långt mindre än försumbar.

Alltså måste det väl vara känslan vid först ögonkastet med dessa personer. Jag har ju gjort ögonkast med andra kvinnor och då har det inte hänt ett piss!

Sidor: < [1]  >

* Forumstatistik

Vi har 1757 trådar med 16871 inlägg. 299 (17%) av trådarna är markerade som lösta.

*Interna länkar

- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.

Annonser

Länktips:
Alla Lediga Jobb

Köp reklamplats här
Har ni något att erbjuda fullvuxna lönar det sig.

* Länktips

Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".

VIP-länkar:

Vi Mellan Jobben

Internetmarknadsföring

Linkster svenska länkar