Vi Seniorer för 55 plus. Tips från Google: Guldmedlem slipper se denna annons!

* Läser du artiklar online?

Forum > Kulturdiskussioner > Kultur övrigt > Läser du artiklar online?

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 3 av 3.
Sidor: < [1]  >
Skrivet av Titan 2 aug 2019 10:27
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Titan

(Medlem)

Jag har alltid älskat att läsa magasin men går mer och mer över till att läsa artiklar på datorn och min ipad. Samtidigt kan jag sakna att sitta och bläddra i ett magasin av papper. Det här är min favorit bland online-magasin: .... Vilket är ditt?

Edit av admin: Länk borttagen. Se våra regler.
Uppdaterat: 2 aug 2019 10:59  
Skrivet av Citymermaid 11 aug 2019 13:40
  Skriv ut Direktlänk

Citymermaid

(Medlem)

Skam till sägandes orkar mina ögon sällan läsa långa artiklar on line på nätet. Så intressanta sådana printar jag ut och läser på vanligt sätt. Inte miljövänligt, förstås, men förmodligen ögonvänligt.

Varför är länken till förra inlägget borttagen? Reklamförbud i sajten, eller olämpligt innehåll?

/Citymermaid

Skrivet av dubbeltur 12 aug 2019 15:03
  Skriv ut Direktlänk

dubbeltur

(Moderator)

3. Angående reklam: Ingen som helst reklam får förekomma i SeniorForum VS. Om något efterfrågas får man tipsa om detta, men om man talar i egen sak måste det framgå och formuleringarna ska alltid vara sakliga och objektiva.
Anser en moderator att inlägget kan tolkas som reklam så kan inlägget raderas direkt. Om en medlem önskar få information om en annan medlems tjänst, ska denne skicka ett PM till den aktuella medlemmen (se medlemmens profil).

--
dubbeltur

Sidor: < [1]  >

* Forumstatistik

Vi har 1814 trådar med 17049 inlägg. 319 (18%) av trådarna är markerade som lösta.

*Interna länkar

- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.

Annonser

Länktips:
Alla Lediga Jobb

* Länktips

Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".