Vi Seniorer för 55 plus. Tips från Google: Guldmedlem slipper se denna annons!

* Göran Persson och Sorgens dag med Trump och Clinton:Rösta

Forum > Allmän diskussion > Samhällsfrågor > Göran Persson och Sorgens dag med Trump och Clinton:Rösta

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 1 av 1.
Sidor: < [1]  >
Skrivet av Hola 20 jan 2017 23:51
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Hola

(Medlem)

Skälen till min pessimism är att jag var lika Trump men kom på bättre tankar långt före.

Tråkigt att man var så självsäkra om Clinton att man inte bemötte Trump i sak, då han är expert på att lura folk enligt ökänd historik och full av motsägelser, då Clinton var den minst dåliga som fick 3 miljoner röster fler.

SD-are gillar honom om invandringen men Trump är värre med att vara vetenskapsförnekare, värre än de tokreligiösa.

Make America great again kan gälla 2020 om Trump får leva så länge på jobbet, för det är great nu men hans planer går inte ihop alls med sin ploj.

Jag har arbetet med det amerikanska valet en månad på heltid i USA, då Clinton vann rösterna men Trump valet, vilket fåtalet i SD kunnat förstå då de tror att SD är lika, men har nästan ingen likhet med skojaren som inte ens partiet vill ha.
Dra inte ner SD med den.

”Trump är inte linjär, han kan inte hålla fokus”.

Göran Persson i Studio ett: Han kan inte göra som han sagt utan kongressen som är emot honom och det är val om 2 år igen, så har han inte partiet med sig åker han ut snabbt och Pence tar över, annars blir det Make America small again”.

Fast kongressen har mest inrikes och Trump får utrikes.

Många tror eller hoppas att han mördas, men kan det bli bättre med Pence?

Rösta och du kan ändra rösten Rösta här

Sidor: < [1]  >

* Forumstatistik

Vi har 1792 trådar med 16954 inlägg. 315 (18%) av trådarna är markerade som lösta.

*Interna länkar

- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.

Annonser

Länktips:
Alla Lediga Jobb

Köp reklamplats här
Har ni något att erbjuda fullvuxna lönar det sig.

* Länktips

Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".