Forum > Allmän diskussion > Hem, hus och trädgård > Ekorre rensar stoldyna, vad göra?

Inaktiverad 5647
Tror du inte det var för att den dynan redan var lite trasig som ekorren upptäckte att det fanns bra material till bobygget där?
Jag har inte varit ute för, eller hört om, problem med just ekorrar. Det fanns alltid några ekorrar vid föräldrarnas sommarstuga, och dynor fick alltid ligga ifred från dem vad jag vet.
Misstänkte att det var för att bygga bo, men det är en tunn dyna för en solstol och jag har en annan monterad som används varje soldag, som också har trasig undersida.
Katter är här oftare, med tak över halva altanen verkar fåglar hålla sig borta.
Problemet är att allt tar plats inne så en del har lådor ute.
Plastdynorna i hammocken bör klara sig bättre när de är hela?
Tror du inte det var för att den dynan redan var lite trasig som ekorren upptäckte att det fanns bra material till bobygget där?
Jag har inte varit ute för, eller hört om, problem med just ekorrar. Det fanns alltid några ekorrar vid föräldrarnas sommarstuga, och dynor fick alltid ligga ifred från dem vad jag vet.
Klok korre i så fall för den var bra trasig under och hade hela sidan upp, men nu är det stort hål rakt igenom.

Inaktiverad 6735
(Medlem)
Sidor:
Vi har 2129 trådar med 18570 inlägg. 425 (20%) av trådarna är markerade som lösta.
- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.
Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".