Vi Seniorer för 55 plus. Tips från Google: Guldmedlem slipper se denna annons!

Öppna
* Användarpanel

Användarnamn:

Lösenord:

Spara användarnamn

Bli medlem! Gratis »   Glömt lösenordet?

Sök på Vi Seniorer

Annonser o tips

* Allsång på Skansen

Forum > Kulturdiskussioner > Musik > Allsång på Skansen

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 5 av 5.
Sidor: < [1]  >
Skrivet av JohannaE 22 jun 2015 16:48
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

JohannaE

(Medlem)

Snart är det äntligen dags för den årliga allsången att börja igen !

Imorgon så tar Carola, Hasse Andersson och Panetoz till scenen tillsammans med allsångsledaren Petra Marklund.

Jag hoppas på bra väder och glad stämning :)

Tycker det är en underbar tradition vi har här i Sverige att vi samlas och sjunger visor tillsammans, det är något vackert med det. Speciellt med Stockholm som inramning.

Någon mer som brukar gå på Allsången här? Något program ni ser extra mycket fram emot? Finns ett program på Svt för er som vill kolla in vilka artister som uppträder i år !

Skrivet av Inaktiverad 5647 23 jun 2015 12:12
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 5647

Det är tradition för många att gå till Skansen, liksom Lotta på Liseberg. Allsång på gränsen, krysset och allt vad allsångsprogrammen nu heter. Samma artister åker runt.
Men Brolle var bra igår på Liseberg.
Nu har jag sett ett halvt program så nu sjunger jag själv, hihi.
Mat, bak,mordserier och allsång fyller tablåerna.Jag längtar efter lite annat också.....Mvh/Sunny...

Skrivet av JohannaE 23 jun 2015 15:53
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

JohannaE

(Medlem)

tisdag 23 juni 2015, kl 12:12 skrev Sunny3
Det är tradition för många att gå till Skansen, liksom Lotta på Liseberg. Allsång på gränsen, krysset och allt vad allsångsprogrammen nu heter. Samma artister åker runt.
Men Brolle var bra igår på Liseberg.
Nu har jag sett ett halvt program så nu sjunger jag själv, hihi.
Mat, bak,mordserier och allsång fyller tablåerna.Jag längtar efter lite annat också.....Mvh/Sunny...

Håller med fullständigt :) Det ska bli så roligt att titta på Allsången i kväll. Jag tycker att Petra gör en otroligt bra jobb, och så har hon en så himla vacker röst. Kan tipsa om hennes senaste låt som heter "Det som händer i Göteborg". Den är riktigt bra!

Skrivet av Mynta 24 jun 2015 06:43
  Skriv ut Direktlänk

Mynta

(Medlem)

Måste faktiskt erkänna att jag helst ser Allsången på TV för då kan jag smita ut en stund när jag inte vill vara med längre!
Att vara där och se det hela "live" lockar mig inte eftersom man skall ta sig till och från och det har jag upplevt som ett elände!
Ser fram emot nästa vecka när min favorit Måns uppträder! Saknar honom som programledare!

Skrivet av JohannaE 29 jun 2015 16:31
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

JohannaE

(Medlem)

onsdag 24 juni 2015, kl 06:43 skrev Mynta

Måste faktiskt erkänna att jag helst ser Allsången på TV för då kan jag smita ut en stund när jag inte vill vara med längre!
Att vara där och se det hela "live" lockar mig inte eftersom man skall ta sig till och från och det har jag upplevt som ett elände!
Ser fram emot nästa vecka när min favorit Måns uppträder! Saknar honom som programledare!

Jag tycker att det kan vara mysigt och roligt att vara på plats nångång också. Men helst så ser jag det nog på TV jag med om jag ska vara ärlig. Måns och Tomas Ledin kör imorgon och det ser jag fram emot :) Blir nog en fin kväll också om jag har kollat väderprognosen rätt.

Sidor: < [1]  >

* Forumstatistik

Vi har 2133 trådar med 18586 inlägg. 426 (20%) av trådarna är markerade som lösta.

*Interna länkar

- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.

Annonser

* Länktips

Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".