Vi Seniorer för 55 plus. Tips från Google: Guldmedlem slipper se denna annons!

* Melodifestivalen 2018

Forum > Kulturdiskussioner > Musik > Melodifestivalen 2018

Skriv ut
Visar inlägg 16 - 16 av 16.
Sidor: < 1 [2]  >
Skrivet av Inaktiverad 5647 11 mar 2018 13:04
Föregående inlägg   Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 5647

söndag 11 mars 2018, kl 12:35 skrev Citymermaid
Jaha, Benjamin Ingrosso vann... förvånar mig inte alls, utan att ha hört honom. Men det ska ju vara Familjen Wahlgren i parti och minut numera: "hemma hos", "frukost med Wahlgrens", "Wahlgrens värld" etc. Plus alla löpsedlar och tidningsreportage, samt att de tycks dominera landets underhållningsindustri idag.

På 80-talet var det Carola i parti och minut. Är det fler än jag som är som är fullkomligt utless på Wahlgren-familjens ständiga närvaro?? Visst finns det andra begåvade människor, som borde få en chans i ankdammen??

//Citymermaid

Jag håller helt och fullt med dig! Detta har pågått sedan Christinas filmer, de ska hårdlanseras i alla sammanhang och har pengarna på sin sida.
Hemskt språkbruk har de allesamman.Ingen charm.
John och Liam kommer från små förhållande och kämpat sig upp själva, dessutom kan de sjunga. John har en bedövande vacker röst. Liam är i tiden.Felix låt var en jättefin balad.
Jag känner också en enorm trötthet på dessa människor i alla sammanhang.Såg då de sålde ut sina begagnade kläder, de hade kunnat klätt en hel stad.
Nej fram för äkta talang, fina röster och lite ödmjukhet! Mvh/Sunny

Uppdaterat: 11 mar 2018 13:06  

Sidor: < 1 [2]  >

* Forumstatistik

Vi har 1776 trådar med 17054 inlägg. 295 (17%) av trådarna är markerade som lösta.

*Interna länkar

- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.

Annonser

Vinylskivor till salu »

Länktips:
Alla Lediga Jobb

Köp reklamplats här
Har ni något att erbjuda fullvuxna lönar det sig.

* Länktips

Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".

VIP-länkar:

Vi Mellan Jobben

Internetmarknadsföring

Linkster svenska länkar