Vi Seniorer för 55 plus. Tips från Google: Guldmedlem slipper se denna annons!

* Frågesport

Forum > Viseniorer.se > Frågor om webbplatsen > Frågesport

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 2 av 2.
Sidor: < [1]  >
Skrivet av kefo 11 feb 2018 14:26
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

kefo

(Medlem)

Har tryckt på vill ej ha mer frågor, hur kommer jag tillbaka och kunna svara??????

Skrivet av Bengt 11 feb 2018 15:21
  Skriv ut Direktlänk

Bengt

(Admin)

söndag 11 februari 2018, kl 14:26 skrev kefo
Har tryckt på vill ej ha mer frågor, hur kommer jag tillbaka och kunna svara??????

Jag antar att du menar att du angett att du inte vill se fler dialogrutor från den här webbplatsen. Det är ganska fatalt att göra det, det ska endast användas om du beger dig in på riktiga skräpsajter av någon anledning.
Detta ska dock gå att återställa i din webbläsare, tyvärr lite olika för olika webbläsare. Titta efter det i "Inställningar" för din webbläsare (kugghjul eller tre punkter). Enklast kan kanske vara att återställa webbläsaren till standardinställningarna, vilket går att göra där i inställningarna.
Det finns alltså ingenting som den här sajten, eller någon annan sajt, kan göra åt det där, utan det är mellan dig och din webbläsare.
Du kan skicka ett PM till mig och berätta exakt vilken webbläsare du använder så kan jag kanske hjälpa dig rätt.

/Bengt

--
Admin på Vi Seniorer

Sidor: < [1]  >

* Forumstatistik

Vi har 1764 trådar med 16995 inlägg. 294 (17%) av trådarna är markerade som lösta.

*Interna länkar

- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.

Annonser

Länktips:
Alla Lediga Jobb

Köp reklamplats här
Har ni något att erbjuda fullvuxna lönar det sig.

* Länktips

Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".

VIP-länkar:

Vi Mellan Jobben

Internetmarknadsföring

Linkster svenska länkar