Inte ska du rodna rolleman. Det var ju behjärtansvärt detta ditt försök att skapa lite aktivitet på sidan. Två,kommentarer med min. Ska vi skylla på julhelgen eller hoppas på att alla andra har fullt upp med roligare saker än att träffas här inne?

Skämt åsido så kanske det skulle vara lättare att svara på din fråga om du själv först var beredd att besvara den. Handen på hjärtat, är du det?
Å andra sidan pekar du på något som jag också funderat på eller märkt. Aktiviteten, åtminstone den synliga, härinne verkar vara ganska låg så jag förstår din och Bengts intention.
Vad beror det här på egentligen? Finns det inget behov av diskussioner? Är de flesta nöjda som det är? Saknas det något? Är vi lite osäkra på vad som får eller inte fås sägas? Är vi rädda för att göra bort oss? Är vi kanske helt enkelt måna om vår integritet? Vad önskar vi egentligen uppnå med att vara medlemmar här? Är alla medvetna om att var och en av oss kan öppna en ny tråd? Kanske vi skulle starta en tråd om det
För att ändå ge något slags svar på din fråga Rollerman så väljer jag, precis som Kikaren, att fega lite. Hur just jag har det och hur viktigt sex är i mitt liv är en lite för personlig fråga för min del

För den skull behöver inte frågan vare sig vara irrelevant eller ointressant. Eller är den det?
Kram till dig Rollerman

Karinaf