Vi Seniorer för 55 plus. Tips från Google: Guldmedlem slipper se denna annons!

Öppna
* Användarpanel

Användarnamn:

Lösenord:

Spara användarnamn

Bli medlem! Gratis »   Glömt lösenordet?

Sök på Vi Seniorer

Annonser o tips

* Heterogent?

Forum > Allmän diskussion > Allmänt > Heterogent?

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 4 av 4.
Sidor: < [1]  >
Skrivet av Inaktiverad 5080 8 aug 2013 16:03
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 5080

Noterade att under fliken "SeniorKontakt" finns valen kvinna söker man, och man söker kvinna...men inget val för den eller de som söker någon av samma kön.
Är bara heterosexuella välkomna på ViSeniorer?

Nä jag är inte PK-fanatiker alls, men det var en intressant notis i dessa tider ;)

(själv är jag "också" hetero såvitt jag vet..)

Skrivet av Vallmoblomma 8 aug 2013 17:59
  Skriv ut Direktlänk

Vallmoblomma

(Medlem)

Hej "Kalmarkille"!
Intressanta funderingar! Själv är jag hetero men har ing a problem att acceptera olikheter.
Har heller inte läst "kontaktannonserna", men tycker dina funderingar är helt OK.
Det känns bra att du reagerar.

Vallmoblomma

--
papaver

Skrivet av Bengt 8 aug 2013 18:34
  Skriv ut Direktlänk

Bengt

(Admin)

torsdag 8 augusti 2013, kl 16:03 skrev Kalmarkille1965
Noterade att under fliken "SeniorKontakt" finns valen kvinna söker man, och man söker kvinna...men inget val för den eller de som söker någon av samma kön.
Är bara heterosexuella välkomna på ViSeniorer?

Jag vill påpeka att vi har även "Vän söker Vän" och "Resesällskap önskas", båda är helt könsneutrala. Vi skulle kunna ha "Man söker Man" osv. också, men det är för att slippa ha tomma kategorier ligga som vi inte har det ännu. Det har inte varit efterfrågan tidigare, och nu verkar det inte heller som du tänker använda en sådan kategori utan tycker för andras räkning. Det som det finns efterfrågan på brukar vi ordna med, i möjligaste mån. Skicka ett PM till mig med förslag och önskemål, jag samlar på sådant, och det flera tycker försöker jag genomföra.

/Bengt

--
Admin på Vi Seniorer

Skrivet av Inaktiverad 5080 9 aug 2013 09:38
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 5080

Ja jag skulle tro att efterfrågan är minimal på det här forumet, men som tiderna är nu så förväntar man sig nästan ramaskri om det inte finns en vrå för varje sexuell preferens.
(man behöver ju iof inte vara homosexuell för att vara nyfiken på samma kön rent sexuellt)

Ska väl tillägga att jag inte reagerar med bestörtning, utan mer som lite vänlig ironi :)

Och ja Bengt, jag förstår att du inte sett någon anledning eftersom önskemålen inte funnits.

Sidor: < [1]  >

* Forumstatistik

Vi har 2149 trådar med 18671 inlägg. 434 (20%) av trådarna är markerade som lösta.

*Interna länkar

- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.

Annonser

* Länktips

Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".