Vi Seniorer för 55 plus. Tips från Google: Guldmedlem slipper se denna annons!

Öppna
* Användarpanel

Användarnamn:

Lösenord:

Spara användarnamn

Bli medlem! Gratis »   Glömt lösenordet?

Sök på Vi Seniorer

Annonser o tips

* Shopping

Forum > Allmän diskussion > Allmänt > Shopping

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 7 av 7.
Sidor: < [1]  >
Skrivet av Winger 21 sep 2013 22:54
  Skriv ut Direktlänk

Winger

(Medlem)

Hur kommer det sig att jag tycker om att gå runt i affärer och titta och handla , gärna med någon väninna? Fast jag är ingen storhandlare precis men det är så jätteroligt att se vad som utbjuds..

--
Winger

Skrivet av ingsan1 22 sep 2013 08:40
  Skriv ut Direktlänk

ingsan1

(Medlem)

Ofta ser man det senaste inom design tyg och hantverk, porslin m m. Jag köper vissa saker på rea, skor, sängkläder, kläder. Så visst uppdaterar man sej men det gäller väl att hålla en balans mellan behov och inköp. Jag har några favoritplagg och dom kan hålla hur länge som helst. Köpte en tv förra året och den förra åkte ut efter 25 år. Har gärna möbler som funnits i släkten och då är oftast ytan inte helt ok men möbeln ger en speciell känsla.

Skrivet av Winger 22 sep 2013 21:22
  Skriv ut Direktlänk

Winger

(Medlem)

Hej Sonja! Du skriver:

Sonja
Det kanske inte var så du tänkte, men så ser jag det i förlängningen, - kanske som ett försvar för nåt som en del anser ytligt.

Ja varför inte? Det är ett sätt att hänga med utvecklingen i samhället och det är ju bra om det också är trevligt. Jag tycker inte det är ytligt på något sätt för handla det måste man ju i dessa dagar , sen beror det ju på om man handlar klokt eller om man handlar upp allt
:-)

--
Winger
Uppdaterat: 22 sep 2013 22:00  
Skrivet av Winger 22 sep 2013 21:25
  Skriv ut Direktlänk

Winger

(Medlem)

Hej Insan1! Du skriver:

Ingsan1
Ofta ser man det senaste inom design tyg och hantverk, porslin m m. Jag köper vissa saker på rea, skor, sängkläder, kläder. Så visst uppdaterar man sej men det gäller väl att hålla en balans mellan behov och inköp. Jag har några favoritplagg och dom kan hålla hur länge som helst. Köpte en tv förra året och den förra åkte ut efter 25 år. Har gärna möbler som funnits i släkten och då är oftast ytan inte helt ok men möbeln ger en speciell känsla.

Du låter ju väldigt klok ifråga om att handla. Själv tycker jag också att det är urkul att gå på loppis och hitta nåt hem eller kläder..Tack för ditt svar :-)

--
Winger
Uppdaterat: 22 sep 2013 22:01  
Skrivet av Winger 23 sep 2013 21:51
  Skriv ut Direktlänk

Winger

(Medlem)

Det där med bytesringen, jag undrar om det skulle gå idag? Kanske för det var en kul grej tycker jag.Det där med begagnade kläder är ju jättesmart anser jag, man kommer billigt undan och oftast får man tag i bra kläder..
Det är klart om man är rik är man nog inte med på sånt här men det spelar ju ingen roll heller..Ha det gott Sonja

--
Winger

Sidor: < [1]  >

* Forumstatistik

Vi har 2149 trådar med 18671 inlägg. 434 (20%) av trådarna är markerade som lösta.

*Interna länkar

- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.

Annonser

* Länktips

Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".