Precis så!
Det är det vi försökt förklara för dig, att på klotterplanket sker en alldaglig samvaro.
Vi talar om väder, vad vi gör, vart vi ska, hur vi mår. Men vad vi än skriver så kritiserar du oss andra för det vi skriver.
Det är ur vårt perspektiv vi skriver. Vi ser till att andra har vaknat mm. Men om någon rättar oss hela tiden i vad vi skriver då blir vi inte hågade att skriva alls.
Att vi skulle ha hjärnskador det är möjligt. Det har jag efter stroke. Men jag vill vara med i livet. Att få tycka och tänka.
Datorn är en plats där jag kan vara med, då det inte funkar att vistas ute i samhället i samma mått längre.
Jag tycker alla har något att tillföra oavsett ålder och hur vi mår. Att berömma och lyfta människor kan ge en människa glädje en hel dag.
I Sverige är ju -Jantelagen-den allra starkaste-Du ska inte tro att du är något-.
Men det är precis det vi ska, vi är alla lika mycket värda och lika intressanta som individer.
Jag såg en ung lovande författare som bröts ned av -Jante- avund kan man också säga. Sången- du vet väl om att du är värdefull, att du är älskad här och nu , att du är älskad för din egen skull, för ingen annan är som du-. Sänder med den som en hälsning till alla som inte tror de är värdefulla. Mvh/Sunny.