Forum > Allmän diskussion > Allmänt > Vädret idag

Inaktiverad 5648

Inaktiverad 5647
Kl 21.20, 18 grader kallt här. Frysbox. För kallt. För bara fem dagar sedan var det 28 grader varmare... det svänger.
/Bengt

Inaktiverad 5648
Usch och fy, jag skall inte gnälla över mina 4,6, hehe.

Inaktiverad 5648

Inaktiverad 5526
Men Du Lasse, det har Du rätt i. Det finns många fördelar, men tyvärr går livet väldigt fort. Det är ju så mycket som man vill följa och vara med om. Får man vara frisk, blir det ju lättare. Och, man har inte roligare än man gör sig!

Inaktiverad 5648
Men Du Lasse, det har Du rätt i. Det finns många fördelar, men tyvärr går livet väldigt fort. Det är ju så mycket som man vill följa och vara med om. Får man vara frisk, blir det ju lättare. Och, man har inte roligare än man gör sig!
Tiden går fortare och fortare tycker jag och ibland vet man inte vilken dag det är när man vaknar, veckorna består "bara" av måndagar och fredagar, det beror nog på att alla dagar är ganska lika. Om man som ni har barn och barnbarn är det nog annat än för mig som är självbo och styr själv över min tid. Att ha rutiner är viktigt även för mig, att gå upp och lägga sig ungefär i samma tid plus fika och middag på samma tid försöker jag hålla även om det inte behövs men det är viktigt anser "vetenskapen".
Sidor:

Vi har 2149 trådar med 18671 inlägg. 434 (20%) av trådarna är markerade som lösta.
- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.
Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".