Vi Seniorer för 55 plus. Tips från Google: Guldmedlem slipper se denna annons!

Öppna
* Användarpanel

Användarnamn:

Lösenord:

Spara användarnamn

Bli medlem! Gratis »   Glömt lösenordet?

Sök på Vi Seniorer

Annonser o tips

* Mardrömmen

Forum > Allmän diskussion > 一 Utanför ämnet > Mardrömmen

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 3 av 3.
Sidor: < [1]  >
Skrivet av Karolina 12 sep 2014 19:18
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Karolina

(Medlem)

Mina drömmar är olika. En del drömmar kommer jag ihåg för alltid. Andra glömmer jag bara några sekunder efter att jag vaknat.

Mardrömmar hör till dem som sitter kvar länge. Som denna med Göran Persson.

Jag låg och sov. Plötsligt kom Göran Persson in i mitt sovrum. Han lyfte undan täcket och ville krypa ner i min säng. Jag försökte genast mota bort honom. Men han fortsatte. ”Alla andra kvinnor säger JA”, sa han. Jag knuffade och knuffade på honom. Jag ville inte ha honom i min säng.

Då kom jag på att han alltid har säkerhetsvakter med sig, så jag tänkte att de står i hallen utanför. Alltså började jag ropa ”SÄPO SÄPO SÄPO!”

Det var inte några SÄPO-gubbar som kom, utan min man.

- Ropar du SÄPO, sa han. Vakna. Vad drömmer du?
Jag berättade för honom och var samtidigt glad att det bara var en dröm. Men en sak förvånar mig, att jag i drömmen kunde tänka ut en lösning på hur jag skulle få hjälp.

Karolina

Skrivet av Inaktiverad 5648 12 sep 2014 19:56
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 5648

Mardrömmar är otrevliga men det känns skönt när man vaknar till och märker att man ligger och susar i sin egen trygga säng.

Skrivet av Inaktiverad 5647 12 sep 2014 21:32
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 5647

Lilla Karolina!
Vem skulle inte bli livrädd om Göran Persson ville krypa ner i sängen, oh hemska tanke.
Men drömmen visar på att du har lösningar i ditt liv.
En gång skulle min syster ta katten som sov hos mig, jag var väl ca 13 år, men när jag vaknade till var det -Putte kock-för de som minns honom. Jag skrek rakt ut och skrek Putte Kock. Alla skrattade åt mig, men då blev jag arg. Allt var så tydligt. Ja drömmar är märkliga.....Mvh/Sunny..

Sidor: < [1]  >

* Forumstatistik

Vi har 1891 trådar med 17432 inlägg. 333 (18%) av trådarna är markerade som lösta.

*Interna länkar

- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.

Annonser

* Länktips

Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".