Forum > Kulturdiskussioner > Musik > Julsångernas Julsång
Den här tråden är markerad som löst.
Jag skrev i första inlägget i "Egna videofilmer" en steg-för-steg-beskrivning. Om det inte är en egen film, gör punkterna 3-5 där så blir det rätt.
(För nästa gång, nu har dubbeltur lagt in denna.)
/Bengt
Här är den:
Jul, jul strålande jul - Carola Häggkvist
Som sagt, titta i första inlägget i "Egna videofilmer" och försök följa punkt 3 till 5 där. (Inget exploderar om det skulle bli fel
)
Det borde ändå inte vara svårt att skriva här i den här tråden vilken eller vilka jullåtar man tycker är bäst?!
Vi medlemmar här har troligtvis helt andra favoriter än låtarna på SVT:s lista. Vore konstigt annars - det är nog mest de yngre generationerna som radiokanalerna försöker tillfredsställa.
/Bengt
Den låten har jag nämnt här i forumet tidigare.

Inaktiverad 3534
Ja, ja, visst, jag är alltid hjälpsam. Nu har jag ordnat till den inbäddade filmen i inlägget ovan. Vet inte riktigt vad som hade hänt, men jag kan ta rutinen för att få in en film från YouTube här:
1. Klicka på "Dela" under visningen av filmen och kopiera den länk som står där.
2. Skapa ett nytt inlägg (ev. ny tråd) här på Vi Seniorer.
3. Klicka på knappen "youtube" över skrivytan och klistra in din länk från YouTube i dialogrutan.
(Det ska alltså inte vara den speciella länk för inbäddning man kan leta upp på YouTube, den rutinen finns inbyggd här i vårt system, utan bara länken för "Dela".)
OBS: Det finns ingen tvång på film för att delta i den här tråden. Skriv gärna bara vilken jullåt ni gillar mest.
Sidor:

Vi har 2144 trådar med 18643 inlägg. 431 (20%) av trådarna är markerade som lösta.
- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.
Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".