Vi Seniorer för 55 plus. Tips från Google: Guldmedlem slipper se denna annons!

Öppna
* Användarpanel

Användarnamn:

Lösenord:

Spara användarnamn

Bli medlem! Gratis »   Glömt lösenordet?

  Sök på Vi Seniorer

  Annonser o tips

* Jimme Åkesson

Forum > Allmän diskussion > Samhällsfrågor > Jimme Åkesson

Skriv ut
Visar inlägg 16 - 23 av 23.

Låst Den här tråden är låst och kan inte längre besvaras.

Sidor: < 1 [2]  >
Skrivet av Inaktiverad 6405 29 mar 2015 01:57
Föregående inlägg   Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 6405

Skavlan börjar bli utnött med sina många, delvis okända, gäster som ska avverkas på 10 minuter st.

Pinsamt dåliga frågor till JÅ om ex. vad någon i partiet sa för 15 år sedan. Vilka andra anda ledare frågas så?

Partiledare har bra betalt, även kommunister och meloner.
 
Skrivet av Inaktiverad 5647 29 mar 2015 09:25
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 5647

Jag såg det faktiskt fast jag inte brukar se Skavlan. Jimmy var inte frisk nog att vara med där än. Psykiskt och mentalt behöver han vila ytterligare en tid. Nog såg man att han var långt från sitt gamla jag.
Jag tror han är på väg att vakna och när han sade att alla människor har lika värde så slog en klocka an i mig att grabben nog ändrar sig i mycket och det gör ont. Men han stod för sin sjukdom och i den har han nog hämtat mycket erfarenhet av hur andra har det.
Det kan bli bra med honom framöver.
Men hade det varit en kvinnlig partiledare som trätt fram så som han gjorde, hade man sagt- en så skör person har inget i politiken att göra- det är jag helt säker på.
Jag tyckte alla frågor Skavlan ställde var relevanta. En del var äldre händelser , några nya, men dock frågor värda att ställas. Jimmy svarade på alla att de inte hör hemma i SDs parti, så nu vet alla det.../S
 
Skrivet av Inaktiverad 6405 29 mar 2015 17:58
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 6405

Skavlan var pinsamt dålig i att upprepa allt vi redan hört och inte frågas andra partiledare med samma problem.

Lika värde är inte att alla ska bo i valfritt land, inte för oss heller.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/norsk-tittarstorm-efter-sd-intervju_4446145.svd
 
Skrivet av Inaktiverad 5647 29 mar 2015 18:09
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 5647

Nej jag håller inte med alls, jag tyckte det var relevanta frågor och Jimmy gav bra svar, han stod för sin sjukdom och berättade att de människor Skavlan nämnde inte hörde hemma i partiet och han trodde på alla människors lika värde.
Jag tror han kommer att växa med tiden. Så är väl inte Skavlan politisk kommentator och Jimmy valde att vara med, så inget blev så fel i mitt tycke, han såg mer personlig ut om än sliten och klen../S
 
Skrivet av Inaktiverad 5648 29 mar 2015 18:41
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 5648

Jag håller med dig Sunny, det var ett väldigt gnällande på Skavlan. Det var en en bra intervju och Jimmie Åkesson valde att vara med i programmet men en del måste ju gnälla om det mesta, tröttsamt.
 
Skrivet av Inaktiverad 5647 29 mar 2015 19:31
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 5647

Kanske sticker det i människors ögon och öron att han helt tog avstånd från skiten som medlemmar i partiet gjort genom åren och ställde sig på människors sida, -allas lika värde- det blev nog ett antiklimax.
Bra att ta bladet ur munnen, att han inte står bakom buset...Mvh/Sunny...
 
Skrivet av Inaktiverad 5647 29 mar 2015 20:16
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 5647

Ja nu sade inte Jimmy så utan att de i partiet som sade så inte var välkomna, det var det som var hans meddelande-Alla människors lika värde-.
Det finns säkert andra som har åsikter som att grovt kriminella som inte har medlemskap i Sverige ska avtjäna straffen i sina hemländer. Det är nog inget unikt, frågor som måste tas upp, tex vägpiraterna mfl.../S
 
Skrivet av Bengt 29 mar 2015 21:22
  Skriv ut Direktlänk
Avatar, Porträtt Bengt

Bengt

(Admin)

Admin: Denna tråd är nu stängd från vidare postning av inlägg. Detta p.g.a. ett flertal inlägg som var irrelevanta mot trådens ämne. - Läs alltid trådarnas respektive ämne strikt. Det går inte an att blanda in vad som helst i varje tråd, utan ska alltså verkligen handla om det som ämnet anger.


--
Admin på Vi Seniorer
 

Sidor: < 1 [2]  >

* Forumstatistik

Vi har 2078 trådar med 18338 inlägg. 404 (19%) av trådarna är markerade som lösta.

*Interna länkar

- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.

  Annonser

 

* Länktips

Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".