Vi Seniorer för 55 plus. Tips från Google: Guldmedlem slipper se denna annons!

Öppna
* Användarpanel

Användarnamn:

Lösenord:

Spara användarnamn

Bli medlem! Gratis »   Glömt lösenordet?

  Sök på Vi Seniorer

  Annonser o tips

* Vad gör man åt golvdrag?

Forum > Allmän diskussion > Hem, hus och trädgård > Vad gör man åt golvdrag?

Skriv ut
Visar inlägg 16 - 20 av 20.
Sidor: < 1 [2]  >
Skrivet av Inaktiverad 5647 14 jul 2016 08:07
Föregående inlägg   Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 5647

Vi har haft fläktspring här i 7 år, det tär så att ha människor springandes här utan att de får ordning på detta. De får byta balkongdörrar som slår sig, ja då måste persiennerna bytas. Inget blir bättre bara massa spring. De som installerade fläkten har gått i konkurs.
Nu får vi självdrag och uppvärmd källare under oss, värmeslingor i golvet, i nya lägenheten. Man kan bara hoppas, det som blir sämre är bristen på garage, ingen balkong, en toalett.
Men det hade inte gått ett år till här.Jag hade inte orkat.
Men gör som AlfGun säger-ring ett samtal och berätta hur du upplever det och fråga om de har något råd att ge. Det kan löna sig.
Jag tycker att man ska ha valuta för sin hyra. Lycka till! Mvh/Sunny
 
Skrivet av rent44 14 jul 2016 09:36
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

rent44

(Medlem)

Man kanske inte kan ringa mitt i semestern i Juli om golvdrag utan att man riskerar att få skenet emot sig s.a.s.. Jag skall googla lite på fenomenet och se vad jag hittar i Sverige o utomlands. :)
 
Skrivet av Inaktiverad 5647 14 jul 2016 09:44
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 5647

Klart du kan ringa!
Du betalar ju dyr hyra. Samt att sommaren kan vara nog så dragig och fuktig.Repa mod, fatta luren och slå en pling, att fråga är fritt...Mvh/Sunny
 
Skrivet av rent44 14 jul 2016 10:40
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

rent44

(Medlem)

Jag avvaktar... och nu ska jag ut på stan och leta upp fler engelska deckare. Fick tag i ett par himla bra läsglasögon på Ebay från Kina för 1 dollar inkl frakt.
 
Skrivet av Inaktiverad 7278 14 jul 2016 11:49
  Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Inaktiverad 7278

Tycker inte Du skall bry Dig om ifall de ser Dig som tetig. Har de ont av det får de själva söka för det.

Nej jag håller med Sunny3 att man skall inte tveka att påtala brister oavsett sommar eller vinter.
 

Sidor: < 1 [2]  >

* Forumstatistik

Vi har 2078 trådar med 18340 inlägg. 404 (19%) av trådarna är markerade som lösta.

*Interna länkar

- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.

  Annonser

 

* Länktips

Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".