Forum > Kulturdiskussioner > Musik > 60-talsmusik(?)

Inaktiverad 6335
Du kan de gamla höjdarlåtarna.
Älskar dom ![]()
Dom är barndom och ungdom, glad och sorglös med livet framför sig helt outforskat.

Inaktiverad 5648

Inaktiverad 6335
Ja då gick det fort att cykla hem från skolan, först var det C G Hammarlund:s program också med fin musik, fina tider.

Inaktiverad 5648

Inaktiverad 6335

Inaktiverad 5648

Inaktiverad 4500
Hej!
När jag såg ditt inlägg kom jag att tänka på Margaret Rutherford som du har här, hon gjorde några mycket bra Agatha Christie filmer - rekommenderar dom alla - ville bara lägga till detta då jag nu såg henne här / Hälsningar Bobby

Inaktiverad 6335

Inaktiverad 4500
Hej! Jag har denna version många gånger, och tycker fortfarande den är enormt bra, men ändock så är nog den dom gör I studion 1969 några strån vassare (men allt är som baken) här en kommentar när det gäller den senare versionen - "Macca (Paul McCartney) visar återigen sin fantastiska röstomfång - han ger Mario Lanza, Pacorotti eller någon av de där killarna en körning för sina pengar här!" (Han /hon menar säkert Pavarotti som skrivit detta).
Men den absolut första gången som jag horde denna så tänkte jag är det verkligen The Beatles, My Bonnie horde man ju att de var det ( Please please me LP-n)
Bobby

Inaktiverad 6335

Inaktiverad 6335

Inaktiverad 6335
Sidor:

Vi har 2140 trådar med 18629 inlägg. 429 (20%) av trådarna är markerade som lösta.
- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.
Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".