Forum > Allmän diskussion > Samhällsfrågor > Våld i samhället
Inaktiverad 5647
Inaktiverad 5648
Inaktiverad 5647
Inaktiverad 6405
Vi har inte TV3 så jag vet inte vad han gör där men vet vad han gör annars. Han avslöjar säkert en del svin men hur objektivt vet jag inte när det gäller TV.
Före nätet sände man brev och ringde eller var våldsam.
Jag har inte tid att läsa trams och har ett filter så jag inte kan läsa vad folk tycker i ex. Avpixlat. Så enkelt är det, man kan låta bli att läsa, eller bemöta som brukar vara enkelt då man har med idioter att göra.
Men jag har sett vad andra "nätahatarjagare" har för bakgrund, som kriminella och offentliga personer som massmedia skriver om, men ingen får skriva om det på nätet enligt dem, som är de verkliga näthatarna.
Om folk verkligen hatar utan skäl ska man ta i, inte emot normala åsikter som även kan gälla politik. Vi kan ex. se att många hatar SD eller tvärtom och åtminstone ena gruppen vill radera den andra som vi kan se.
Inaktiverad 6405
Då finns det näthatare som jagar "näthatare" och hotar med våld så de polisanmäls.
Det vill inte Robban visa.
Inaktiverad 6405
Finns mkt naiva ungdomar på nätet och polisen har redan fullt med jobb. Man får väl stärka de svaga också.
Värre med de som begår våldtäkter.
Sidor:
Vi har 2098 trådar med 18429 inlägg. 413 (20%) av trådarna är markerade som lösta.
- Regler
- Rekommendationer
- Vanliga frågor
- Synpunkter.
OBS: Inga telefonnummer är tillåtna i det publika forumet.
Vi Seniorer tar emot vissa länkvänner, se sidan "Länkar".